mooaass

Alla inlägg under augusti 2012

Av Moa Lindqvist - 15 augusti 2012 18:06

Shiet glömde visst bort att jag i det sista inlägget skulle berätta vart jag skulle den helgen ;s Hur som helst Åkte te High Chaparall med Mamma, Melinda samt Johan. Hade hur kul som helst, + att jag har kommit fram till att chappen är såå mycket roligare om man är lite "salongsberusad" under hela resan ;)

Dock inet när ja körde iofs.. Körde ju från Askersund till Ödeshög = Don´t drink and drive! Sen tog mamma över och då blev de ciderrr ;D

Summan av kardemumman är iaf att det var fruktansvärt

VÄLBEHÖVLIGT! skönt o komma iväg med familjen lite.


           

Av Moa Lindqvist - 2 augusti 2012 12:36

Usch.. Har väl antagligen haft bättre mornar än den här. Men nu känns de iaf som att de mesta har löst sej med roadtrippen i morgon, hua.. Längtar sönder just nu! Berättar mer om de ikväll eller i morrn när vi är på väg! :)

Av Moa Lindqvist - 1 augusti 2012 16:02

Ååah ja fick ju ta kort med jockibois kompis Gustav på sp oxå, kan ju lova att ja sväva på rosa moln efter, mvihi ;D så jäkla snygg o så är han ju mer eller mindre asfrän, tycker de e han som gör hela showen! ;)

Av Moa Lindqvist - 1 augusti 2012 15:57

Hey,
Ujja har varit full rulle i helgen. Blev lite party hemma på fredag i o med att idioten ja bor med stack. Och summerparty på lördan med lina o Kim :) hade asroligt fastän ja va sjuk !:)))
Hur som haver veckan har varit lugn, har varit med lina två kvällar i rad, min mycke saknade vän!! <3 o ikväll Blire tv-spels kväll igen och färgning av mitt hår :) ah de vart en liten kort summering av min helg samt vecka, :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards