mooaass

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Moa Lindqvist - 22 augusti 2012 22:14

för ett bra tag sen la jag ju upp en lista på bloggar som jag följer dagligen, den har ju ändrat sej lite kan man ju påstå. Är bara en enda jag fortfarande följer,


Amir

   

ååh blir jämt så glad när jag går in och läser hans inlägg, han är så jäkla rak o ärlig. Sen så älskar jag att han är en sån stolt bög, man ska stå för vem man är! :)
Love-Times!♥



Hanna Widerstedt

   

Min absoluta favorit när det gäller tjejbloggar. Tjejen vet verkligen hur hon ska tjäna pengar och provisera svennarna, tillhör väl kanske sveriges 20% som älskar henne! ;) Underhållning på hög nivå!



Jockiboi

   
Jaa de finns väl inet så mycket att säga.. Sveriges äckligaste blogg  jajjemenn. Kan kännas en aning överdrivet ibland. Men å andra sidan så väger Jockiboi & hans vänners show upp de jävligt bra! ;) Älskar serien! ♥




Gustav Björklund

   
På summerparty va min reaktion ungeför : aah kolla Hanna Widerstedt.. Aah kolla Jockiboi. OMG GUUSTAAAVVV!!! , hah ;) Nää men seriöst älskar killen, tycker han är så jäkla klockren! Dock är väl hans uppdatering lika kass som min meen whateva. Han är charmig så de räcker :) Dräggel-Times♥

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards