mooaass

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Moa Lindqvist - 26 juli 2011 14:51


Först o främst så vill jag börja med o säga att min crusing sög balle! Usch..

Först hade jag relativt kul men sen så spårade allting ur o en panikångest attack senare så hamnade jag o sandra uppe hos mamma där vi käka, o sen gick jag o la mej. Och dagarna efter har varit hemska med stort H ! Usch tror aldrig att jag har känt mej så jävla lurad och sviken som nu.. Ni vet när man har varit tillsammans med nån i mer än  tre år,. Tre jävla år av mitt 17 åriga liv, är ganska mycke.. Då blundar man mer och mer för sanningen, för man är rädd att bli sårad för man vet att det är nu det kan vara som värst. Det kanske tar flera år innan man blir lika sårad igen..

Men en dag bestämmer man sej för att det är slutet.

Det finns inget mer att göra nu.


       

                   

       

   




SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards