mooaass

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Moa Lindqvist - 3 juli 2011 22:21

Nytt jajjemen


Fick tuppjuck o satte mej o börja göra om här igen,

såå de blev en halvtaskig header och tärningar som bakgrund.

Fixar mer i morrn, för nu ska ja lägga mej i sängen o käka choklad

och dricka ramlösa och deppa över mitt svullna öga.. :'(

Av Moa Lindqvist - 3 juli 2011 10:08

Vit helg


Ah nästan iaf, tog en grogg elr 2 med Sandra igår,

satt typ bara på torget o snacka skit . Trevlans (=

Linus o Johan kom ner med hundarna o mötte oss runt tre

där så gick vi hem o käka o sen sov vi :)


Och tidigare på dan så blev de att åka te Örebro med Mamma o Johan ,

va bland annat inne på rusta o fynda lite samt Grizzly o

köpte ett sånt där tvådelat koppel te Maja o Emma.

Sen så åkte vi te BurgerKing så bjöd mamma på mat.

Helt klart en lyckad dag/kväll assoo :)

Och idag har vi tvätt tid från kl halv torv till kl 4,  

så blir att tvätta upp massa kläder te Power Meet Nästa vecka. :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards