mooaass

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Moa Lindqvist - 15 maj 2011 21:28

Uuuuh :O


 

Av Moa Lindqvist - 15 maj 2011 21:21

Blommor va de va??


Ja o Luddepudding fick nått ryck förut o tog kort på massa blommor :o Tänkte ta bort alla först men va fasen ja kan lika gärna lägga upp dom här. Se o lär nu , så här gör vi mästerfotografer , Hah (y)

 

                   

Av Moa Lindqvist - 15 maj 2011 21:15

La Tivedia


Ja dagen tillbringades då i Tiveden med Ludde , Johan o hundarna :) Kollade på när Ludde släppte ut kossorna och va o titta på kattungarna:) Sen så vart de givetvis massa Prat. Möjspöjs!


                                                     

Av Moa Lindqvist - 15 maj 2011 08:39

aäsfoe8hfkvn


Min freda blev absolut inte som den va tänkt :O De blev aldrig några kort med Sandra , och de blev absolut inte en lugn hemmakväll med Johan. Utan kväller tillbringades först uppe hos maddis där de blev tacopaj med henne o Sonnyboy, sen gick jag hem o gjorde mej i ordning sen gick ja upp te sandra o satt där ett bra tag, sen gick ja o Maria ner te sleven o köpte cigg o på vägen tebax så blev de att stanna på torget en sväng, och dit kom min extremt fulla pojkvän oxå. Sen gick vi utanför där sandra bor o rökte lite sen släpa ja hem Johan. Va väl hemma nån gång vid två.

Och igår vakna vi nån gång efter ett. Och då blev de att käka lite sen gå upp te mamma, sen åkte vi iväg te ett ställe o släppte hundarna så dom fick bada lite. Sen hem te mamma igen o käka pizza, sen över te Maddis o kolla Eurovision. Men vi gick hem skapligt tidigt så komma på omröstningen o allt hemma :)

Aah ne så spännande va min helg typ :) Och idag blire nog att åka te Tiveden med hundarna o va med Luddepudding , och Johan skulle visst städa där (?!)

Snäll som han är ;)

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards