mooaass

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Moa Lindqvist - 5 maj 2011 12:52

 

uuuh, känner verkligen att ja inte har nått o skriva om nu för tiden, därav den dåliga uppdateringen.. Ska försöka bättar mej lovar!

Som vanligt så är de massa tjaffs med skolan så nu har ja inte varit där på ett tag vilket gör att jag mest sitter uppe hos mamma på dagarna ;O

Anyway, så har Melinda (Lillasyster) varit sjuk nu under en längre tid, och fått tagit massa prover o skit .. Och så här om dan så fick hon röda märken under ögonen , det såg as läskigt ut ;O Så vi va på vårdcentralen med henne igår. Fick sitta i väntrummet medans Hon o mamma va inne hos doktorn och så när dom kom ut så sa dom att läkarn hade sagt att vi alla tre va tvugna o ta blodprov och nån form av hals-test? usch, hatar verkligen sprutor .. Sagt o gjort så gjorde vi de och fick svar om att ingen utav oss hade nån typ av bakterier men melinda är jätte alergisk mot pollen stackarn :( Så nu går hon o ja runt och är alldeles svullna i ansiktet :O Ser jätte hemska ut.. + att dom har börja klippt gräset här utanför och jag är ju allergisk i mot det oxå så nu har ja massa prickar över hela kroppen ;O Ser ut som såna där vattkoppor typ .. Usch, känner mej som ett riktigt problem barn just nu..  

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards