mooaass

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Moa Lindqvist - 19 september 2012 20:54

heey,

usch har haft en gymt jobbig vecka! börja med att jag vart dyngföyld. Se efter ett par dagar gick det över och förra onsdagen började jag få svårt att andas istället. I måndags va det hemskt så mamma fick köra in mej till vårdcentralen i öebro (efter samtal med 1177 och astmasköterskan i askersund) där jag fick ventolin, kortizon och morfin, sen fick jag "nödmedicin" oxå som ja ska gå och puffa nu tills dom har gjort en ordentlig undersöknig på mej. fick även reda på att jag har inflamerade luftvägar igen, därav har jag fruktansvärt ont 24/7 när jag andas..

så jaa nu vet jag att ja lever ungefär.. usch datorn är sjukt seg och det har tagit mej 20 min att skriva den här illa texten, får återkomma i morgon men nu vet ni att jag lever iaf . ;)

 


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards