mooaass

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Moa Lindqvist - 10 juni 2012 22:41

Hallååå,


I Fredags blev de att vara med syster, Ludde o barna typ hela dan. Sen blev de hem o göra sej i ordning sen blev de grogg med min pudding! ;D Efter ett tag kom först Johan hem, sen Mc med maddis grannar, hah :) Anyway efter mycke om och men så gick ja o ludde ner te trappan sen vidare te Mc, men när vi kom dit så skulle sandra o johan gå, men ja o Ludde stanna ett tag. Sen åkte han hem och ja va kvar döär en stund sen gick ja oxå hem själv o full i spöregnet. HAHA ;P Alldeles guld kväll! ;D

Lördagen spenderades hemma hos pappa med Melinda medans han o Johan va på sjön. va fruktansvärt seg efter bara 3 timmars sömn.. men de vare värt! :)

Och idag så åket vi ut te pappa o åt massa god mat, så va ja o mamma ute o övningskörde lite :) Och nu på kvällen va ja borta o tjöta med Sandra en sväng. Va ju tvungen o uppdatera henne om fredagens hemskheter ;p


   


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards