mooaass

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Moa Lindqvist - 7 mars 2012 19:01

Grattis till bästaste SnusLinus som fyller 22 år idag! Hoppas du har haft en kanondag med dom bästa! O glöm inte att det inte alltid dom du tror är närmaste som gör dagen värd att fira, det är Du och dom du alltid kan räkna med ♥


          

 

Av Moa Lindqvist - 7 mars 2012 17:27

Halluu, Tänkte ni kunde få höra vad jag har sysslat med sen sist ;)


I fredags körde jag till mammas jobb i örebro, sen på kvällen så kom Lina o Sandra te mej så drack vi liite. Sandra gick hem tidigt men ja o lina fortsatte, åkte limosin upp till Calmer där det blev efterfest :)


Och i Lördags blev de lugnt hela dan, va med systeryster, molly o emil tills Johan kom hem., då blev de melodifestivalen :D

Söndags kommer jag inet ihåg vad ja gjorde ?;o

Måndags va ja på möte på komvux i Hallsberg, blir att börja plugga nästa onsdag! :D fett taggad!

Tisdags: Lugnt, körde med mamma på kvällen o så :)

Och idag när jag vakna upp så va de strömavbrott :@ så jag och mamma åkte te Motala så ja körde dit :) Sen köpte vi lunch på Maxi och sen hem. Då gick  jag o la mej o sov nån timme, sen kom maddis, sonny, emil o molly dit. Blev att gå ut med barna o maddis en sväng.

Strömmen kom tebax vid 16:00 iaf-.- så nu blire maat!

  

ily!♥

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards