mooaass

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Moa Lindqvist - 1 februari 2012 21:34

Hohooo

sitter o väntar på att sandra ska komma hit o lägga i färg i huvet på mej, tar de 100 år så får jag försöka själv..

Usch känner verkligen att ja skulle ha behövt sova för flera timmar sen men måste verkligen få i färgen, så de e klart tills på fredag (alltså ifall ja kommer behöva färga om.)

Leta ju igenom hela Askersund typ efter min röda hårfärg men den fanns verkligen ingenstans ???:O så mamma fick stanna till i Hallsberg på vägen hem ifrån jobbet o käpa med från ica är, tacktack


 



Av Moa Lindqvist - 1 februari 2012 18:05

Äntligen hemma! Först praktik hela dan, sen iväg o handla massa, och nu har ja precis kört in maten i ugnen, är döhungrig!

Har kört igång massa musik oxå, för nu ska jag banne mej ta de lugnt! öööh dötrött!

har vart uppe och hållt igång till fullt sen kl 8 i morse..


 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards