mooaass

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Moa Lindqvist - 27 juni 2011 22:11

Fyy på sig!


Usch vad jag känner mej dålig..

Har verkligen inte skrivit nått här på evigheter ;O


Vet inet ens vart jag ska börja.. Mitt humör har pendlat

fruktansvärt mycke upp och ner nu den senaste tiden,

kan börja gråta för små skit saker , Inte Okej Moa!

Vet inet riktigt vad som styr de ;/ Har mest gått

hemma på dagarna och inte gjort ett dugg,

därav har jag inte haft nått intressant o skriva om heller.

Menmen, kan ju börja med o berätta vad som hände i fredags på Midsommar:

Först blev de mat uppe hos Mamma, sen hem o göra sej i

ordning och sen vidare te Emelie o börja dricka

sen  Blev de att dra ut te harge en sväng och åka raggarsväng med Mamma *Respekt ;)* Plockade även upp Natta där ,

så hon åkte med oss in te stan, sen blev de party hemma

hos Emelie med en massa folk, och de va ju minst sagt intressant..

sen drog vi iaf hem nån gång vid 4-5 på morgonen.

Och dagen efter åket Johan hem te sin Mamma och jag

va hos min Mamma hela dan, och sen på kvällen så försvann

Johan helt spårlöst så Jag, Sandra och Linus va ute o leta typ

halva natten, och snutarna med. Men de visa sej att han "bara" va jätte full och inet hade batteri i telefonen, Minst sagt irriterande

Så sov hemma hos Mamma den natten. ah ne de va väl min Midsommar de.


På tal om nått helt annat så har ja börjat Jobba nu, första dagen var idag. min pappa är ju yrkesfiskare så är med honom hela dan på sjön och sorterar kräftor. Har bränt upp hela ansiktet idag så ser ut som en kräfta själv.. Men det är det nästan värt, tjänar ju faktist pengar och får vara uet på sjön hela dagarna så jag klagar inte (=

Nu ska ja iaf käka lite, sen blire att sussa så ja kommer upp vid 06:00 i morrn. Hörs då! Pöss


   

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards