mooaass

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Moa Lindqvist - 6 april 2011 23:04

                

Av Moa Lindqvist - 6 april 2011 22:57

Jag kan om jag bara vill..



Mamma hade telefon möte i morse så kom iväg te skolan lite senare än tänkt, men men va iaf där resten utav dan :) Och nu ska ja inte dit förens på Måndag eller Tisdag nästa vecka, gööött!(y) När ja kom hem ifrån skolan förut iaf så blev de att va hemma ett tag sen gick Johan ner på stan o mötte upp mamma o Melinda så köpte dom pizza, sen blev de att gå hem o äta de hemma hos mamma, myyspys med hela familjen :) Sen tog melinda sin cykel och ja tog Emil i vagnen så gick vi ner på stan och köpte glass och sen gock vi bort te lekparken där vid busstorget, o där spydde Emil ner hela mej typ ;o usch.. Aah och nu tänkte ja plugga lite Svenska sen sova :)


 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards